אימוני כושר בשיטת איתן

פיתוח יכולות אישיות וחברתיות לצד שמירה על אורח חיים בריא.
הספורט הוא רק בונוס 😉

אנחנו מעניקים למתאמנים/ות שלנו הזדמנויות להוביל ולהיות בקדמת הבמה. ברגע שהם חווים תחושת הצלחה באימון, תחושת המסוגלות עולה והרצון עולה להגיע לקדמת הבמה בתחומים נוספים בחיים, כמו זוגיות או עבודה. שיטת איתן מתבססת על העובדה שכל אחד ואחת יכולים! אנחנו מאמינים במתאמנים שלנו ונותנים להם את כל מה שצריך כדי שיוכלו להאמין בעצמם ולהגיע למטרות שלהם, בספורט ובחיים בכלל.

*לפני קביעת אימון ראשון יש פגישת הכרות שלנו איתכם כדי להכיר, להרגיש את הכימיה, לתאם ציפיות ולקבוע מטרות שנגדיר לאימונים שלנו.

נגן וידאו

אימונים אישיים

אימונים קבוצתיים

נגן וידאו

איתן גם למשפחה

איתן כבר מזמן הפכה לקהילה שמשלבת גם את משפחות המתאמנים והמתאמנות, מתוך רצון לשים את כל המשפחה במרכז. המשפחות מוזמנות בהרכב מלא לקחת חלק באירועי השיא שלנו. מעת לעת מתקיימים אימונים משותפים עם האחרים והאחיות של המתאמנים/ות. יצרנו קבוצות אימוני כושר לאבות ואמהות לילדים/בוגרים עם יכולות מיוחדות. השקנו את 'Eitan Club' לקבלת הנחות והטבות על מוצרי ביגוד, תזונה ואורח חיים בריא לכל חבר וחברה בקהילת איתן ולמשפחותיהם.

מערכי העצמה

אחת ל-4 חודשים, מאמני ״איתן״ מכינים למתאמנים מערכי העצמה המהווים כלי מדד והצבת מטרות משותפות למתאמן והמאמן. מערכי העצמה שלנו שמים דגש על עבודה תקשורתית, עבודה על נורמה התנהגותית, כישורי חיים והעצמה אישית כדי לממש את הפוטנציאל המלא של המתאמנים שלנו.

המאמנים והמאמנות שלנו

הצוות שלנו מורכב ממאמני כושר מוסמכים עם נשמה ענקית. הם עוברים אצלנו הכשרה עיונית ומעשית לעבודה עם אנשים עם יכולות מיוחדות. המעטפת המלאה ש"איתן" מציעה מסתמכת על רכזי האזור לצד צוות היועצים המקצועי שלנו המפקחים שכל האימונים מתקיימים בסטנדרט הבלתי מתפשר של שיטת "איתן". כל מי שמאמן באיתן אלו מאמנים ומאמנות מוסמכים, עם תעודת מאמן.

בואו להצטרף למשפחת איתן

ולפתח יכולות ומיומנויות חדשות 
דרך הספורט

שאלות ותשובות

איפה האימונים מתקיימים?

המטרה שלנו היא להנגיש את האימונים כמה שאפשר ונקבע מיקום שיהיה נוח לכם.

אנחנו מתאימים את לו"ז האימונים אליכם 🙂

האימון הוא אימון של שעה, 60 דקות.

לא, יש לכם 60 דקות של חופש 🙂 הילדים בנתיים בידיים טובות והם עושים כיף חיים ;).

ברשויות מסוימות יש לנו שיתוף פעולה מול הרשות בה הם מסבסדים את הפעילות. יש רשויות שסבסדו את הפעילות בעקבות בקשות של הורים להביא את הפעילות של איתן גם אליהם.
מנהלת האזור תוכל להנחות על הדרכים לקבלת סבסודים.

מספרים עלינו