ריצה ככלל משפרת את הבריאות הכללית, מסייעת לירידה במשקל ואף מפחיתה לחצים. ברמה הפיזיולוגית, אנו מלמדים ומתרגלים את הבסיס הראשוני לריצה, קואורדינציה ותיאום באמצעות למידת מנחים נכונים של הגוף והרגליים בהתאם כגון Midfoot/Forefoot .
כמו כן, אנו מלמדים טכניקות נשימה המותאמות לפעילות אירובית/אנאירובית. מעבר ליכולות הריצה הבסיסיות שנלמדות, מפגשי הריצה מאפשרים מפגשים חברתיים חדשים על בסיס מכנה ראשוני משותף ותורמים לפיתוח קשרים בין אישיים בין המשתתפים אשר מביאים לשיפור היכולת התקשורתית ביניהם. בנוסף, הריצה משפרת ומעלה את רמות האנרגיה וההרגשה הטובה, עוזרת בשיפור כוח הרצון, מגבירה תחושת מסוגלות עצמית וביטחון עצמי, מבוססת על הצבת יעדים והשגתם תוך התגברות על מכשולים וקשיים והגברת המוטיבציה האישית שבכל אחד. במסגרת "איתן- כל אחד יכול" אנו מכינים מתאמנים אשר מעוניינים, לקראת תחרויות ריצה, מ 1 ק"מ ל41.2 (מרתון מלא). צליחת המרוץ והגעה לקו הגמר מסמלת את התקופה של ההשקעה והמסירות.